بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِالرَّحِيمِ

mencari NUR IMAN..(^^,)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِالرَّحِيمِ

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

Wednesday, 29 May 2013

Abah & Jodoh...(@@)

New entry..Mrs. Lonely..? I hope not me..

Kebelakangan ni  ada gak terfikir yang aku ni mungkin tak kahwin….ooh!! unmarried??!!!
jeng3…huhuhu…that’s only what I felt and not what I want k..xnak jadi andartu=(

Semua ni terlintas bila abah kite sekarang ni duk harap kite cepat dapat jodoh..( of course I want it…-uish gatal norrr…) uhuk3…tapi kawen memang best ape?kan abahku…But, for your information Mr.Abah…=>

-hal kawen ni bukan hal kecil tapi BESAR…
-lagipun ankmu ini baru 23…(yah rite, my cousins mostly married at my age..(--‘))
-dan macam-macam benda lagi yang akak(me) ni tak pandai…(practice makes perfect…dush3…)

By the way, jodoh semua urusan Allah kan..Let Him decides for me.. Maybe this is not the right time yet. Sekarang, tengah usaha keras nak membaikkan diri lagi ni…kan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik..^^

Abah,I really  want a good muslim becoming my partner..and of course my abah want a ‘soleh’ son in-law rite?? Ha! Lagi satu. Mr.Abah jangan risau macam mana jodoh tu datang…even akak takde boyfriend, takde special one but I know Allah have reserved someone for me at LUH MAHFUZ..so chill =)

Note..doa,usaha, ikhlas dan tawakkal...

3 comments:

Anonymous said...

I really miss u Abah..I'm so sorry for not being there, till u left me.

Anonymous said...

n I still believe it Abah that someone will come...insyaAllah

Anonymous said...

Aamiin🤲🏻 one fine day💗 i’m always pray for you.